מפרט טכני:
רזולוציית צילום מקסימלית: Ultra HD 1296p
רזולוציה מומלצת: 1920X1080p Full HD
זווית צילום: 165°
קצב צילום: 30/60FPS
גודל מסך: 2.7″
כרטיס זיכרון: תמיכה עד 64GB
חיבור: Micro USB
אופן פעולה: סוללה, 240mAH
אופן התקנה: הדבקה\תושבת וואקום
תכונות מיוחדות:
– חיישן זיהוי תנועה
– חיישן זיהוי פגיעה (G Sensor)
– צילום מחזורי (Loop Recording)
– ADAS
איכות צילום:
המצלמה מציעה צילום וידיאו ברזולוציית Full HD 1080p בקצב פריימים של 30/60fps ובאיכות Ultra HD 1296p בקצב 30fps.
עם צמצם F1.8 אידאלי המאפשר לצילומי יום ולילה להתקבל באיכות טובה וברורה. איכות צילום טובה מאוד בתנאי אור יום, פרטים כמו לוחיות רישוי נראות בבירור בצילומים.
בשעות החשיכה ובלילה האיכות טובה אף היא.
למצלמה מסך בגודל 2.7″ שמאפשר שליטה בהגדרות וצפייה בקטעים המצולמים. למצלמה קיימת אופציה לשומר מסך שיציג את השעה לאחר מס’ דקות צילום ובכך לא מפריעה לראייה בנהיגה לילית.
יתרון נוסף למצלמה הוא חיישן התנועה\תזוזה שנקרא G Sensor. כשאתם לא נמצאים ברכב והמצלמה לא עובדת, ברגע שהחיישן מזהה תנועה חריגה של גוף הרכב כמו למשל פגיעה של רכב צד ג’ או השחטה מכוונת החיישן יפעל, יתעד ויקליט את הסיטואציה בוידיאו וישמור על הקטע מלהימחק.
החיישן פועל בעזרת סוללה מסוג Li-ion בנפח 240mAH שתפקידה בין השאר הוא גיבוי ושמירת נתונים.
במדינה חמה כמו שלנו לא מומלץ במיוחד להחזיק מצלמה עם סוללה פנימית שכן היא עלולה להתקלקל ולהשבית את המצלמה, אך המהנדסים של Yi פתרו את העניין בעזרת מספר פתחי אוורור למצלמה כך שהחום יוצא מהם.
מניסיון אישי ועדויות שקראתי, המצלמה מחזיקה יפה מאוד גם אחרי 3 שנים, בהם ימי קיץ חמים במיוחד.
תכונה נוספת במצלמה היא ADAS – ראשי תיבות של Advanced Driver Assistance System.
מספקת לנו בזמן נהיגה התראות בזמן אמת על סטייה מנתיב והתראות מפני התנגשות בינינו לבין המכונית שלפנינו בעזרת זיהוי ויזואלי בדומה למובייל איי.
אין להסתמך על הפיצ’ר הזה במצלמה, הוא לא מושלם ב-100% אך מהווה תוספת לא רעה ביחס למחיר המצלמה.